laatste activiteiten op Oahu - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Arie Toet - WaarBenJij.nu laatste activiteiten op Oahu - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Arie Toet - WaarBenJij.nu

laatste activiteiten op Oahu

Blijf op de hoogte en volg Arie

28 Juli 2012 | Verenigde Staten, Honolulu

De tijd vliegt.Gisteren ontbeten bij Outrigger Reef op het starnd. $13 en alles zit erbij.Heerlijk.Daarna rustig vi a Waikiki terug naar het hotel (zwembad) en om 14.30 na de ergste warmte richting het strand bij Hilton.Naast de ingepakte Japanse ladies (soms met capuchon op !!)ook nog dames die Bryan ook duidelijk waarneemt.
Na een biertje in ons hotel zijn we bij Hardrock Cafe Honolulu gaam eten. Een prachtige grote nieuwe tent waar we de beste plaatsen krijgen toegewezen.Half buiten op het terras .
Daarna nog even shoppen en daarna voldaan naar bed.
Vandaag hebben we een auto gehuurd en gaan we een rondje Ohau doen.Via de binnenlanden van Ohau gaan we richting het noorden van het eiland. 16 jaar geleden hebben we op het resort Turtle Bay gezeten. Nog steeds leuk maar eigenlijk vanwege oude herineringen.Via de kustweg naar Hanauma Bay.Dat is een baai met groen/blauwe zee waar je kan snorkelen. Op zich kan dat overal maar dit is echt bijzonder.Asl je gaat snorkelen zie je pas echt de wondere wereld onder water. Prachtige vissen ,groot en klein , en in alle kleuren. Het lijkt net of je in een aquarium zwemt. Bryan laat zien dat snorkelen niet moeilijk is en laat de mooiste vissen zien.
Via Diamond Head weer terug gereden naar Waikiki. We hebben bij Red Lobster gegeten en dat is altijd goed.
Morgen avond verlaten we Hawaii en vliegen naar Florida.

• 29 Juli 2012 - 11:23

Peter En Lilian:

aloha ( of zo iets)

zo te lezen hebben jullie het prima naar jullie zin.
    Jammer voor de mannen. Gaan ze naar een mooi eiland met het idee mooie meiden te zien krijgen ze ingepakte rolmopsen voorgeschoteld.Kan je beter naar Eskimoland gaan,zijn ze ook ingepakt.
    Het uitpakken kan natuurlijk wel leuk zijn maar Bryan is daar nog veel te klein voor en de andere mannetjes al veel en veel te oud. Conclusie: alleeen Jos heeft het prima naar haar zijn. Gespierde strandwachten in hele kleine zwembroekjes.
    Wij hebben even een rot tijd achter de rug. Mijn vader is 18 juli overleden.Maar alles is nu weer in het normale ritme.
    We gaan zo golfen maar rijden eerst even langs het huis van Ernst op de twee planten bij te staan en om het huis een beetje op te ruimen( grapje!!!!).
    nog veel plezier en we lezen het wel weer.

groeten
    peter en lilian