Op naar Maui - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Arie Toet - WaarBenJij.nu Op naar Maui - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Arie Toet - WaarBenJij.nu

Op naar Maui

Door: Degolfers2011

Blijf op de hoogte en volg Arie

19 Juli 2012 | Nederland, Zoetermeer

Na een betere nachtrust en een goed ontbijt nemen we afscheid van Best Western El Rancho in Millbrae. uitstekend hotel en een perfecte locatie. Om 11.00 vertrekken we naar de airport van San Francisco.Het inchecken gaat bijna volledig zonder tussenkomst van een United medewerker.Dit geldt niet voor de Amerikaanse douane.Lange rijen en veel procedures.Jos werd extra gecontroleerd.Eerst een Subway en toen naar de gate.Daar aangekomen zagen we erg veel mensen.Eerst hadden we een gate change daarna moesten we wachten op de binnen te komen flight.We zouden om 14.45 vertrekken het werd 17.15....Op Maui was het bij aankomst om 19.15 al bijna donker.De auto ophalen bij Alamo was een fluitje van een cent.Ik was de eerste bij de balie en was binnen 10minuten met een Jeep vertrokken.Foto's volgen.In ons hotel hebben we eerst nog een klein hapje en een biertje genomen en zijn toen snel gaan slapen.Morgen gaan we de omgeving verkennen en hebben we s'avond een Lua (Hawaiiaanse dans en voorstelling met eten en drinken.).

• 19 Juli 2012 - 18:21

Diet:

hmhmhm klinkt allemaal erg leuk ,Het is sowieso beter.!!!!xxxD