ene na laatste dag - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Arie Toet - WaarBenJij.nu ene na laatste dag - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Arie Toet - WaarBenJij.nu

ene na laatste dag

Blijf op de hoogte en volg Arie

12 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Kissimmee

Vanmorgen vroeg met Bryan naar de Apple Store in de Florida Mall. Deze mall is hoofdzakelijk voor toeristen en dus erg druk.Maar wat verbaasde ons om 10.00 konden we voor de deur parkeren en in de winkels was het aangenaam rustig. De Apple medewerkers (veel in getal en zeer klantgericht bezig) konden ons vertellen dat we een nieuwe I-phone konden krijgen voor de prijs van een vervangend toestel.Omdat de oude in zee had gelegen was er roest binnenin ontstaan.Met het nieuwe toestel moest Bryan wel al de oude instellingen opnieuw inbrengen maar een paar dagen zonder telefoon was nog veel erger...
Na de Florida Mall zijn we richting Premium gereden om een extra koffertje aan te schaffen.Dit is zo'n exemplaar die als hand bagage mee kan in het vliegtuig ($25). Thuis gekomen is er nog gegolfd (totdat het onweer los barstte) en daarna naar the Outback.Een eettent met prima steaks en tegenwoordig ook veel keus aan vis.
Op de 192 nog even een ijsbeker voor Bryan gekocht en toen huiswaarts.
Morgen de echt laatste (volledige) dag