Waikiki - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Arie Toet - WaarBenJij.nu Waikiki - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Arie Toet - WaarBenJij.nu

Waikiki

Blijf op de hoogte en volg Arie

26 Juli 2012 | Verenigde Staten, Honolulu

Vandaag ontbeten in een typische amerikaanse eettent.24/7 open en alles is er te krijgen.Het ontbijt uit omeletten,toast fruit en veel koffie.Zo'n ontbijt is gelijk je lunch.Omdat we een 2 dagen pas hadden met de Honolulu trolley zijn we vandaag weer met de trolley naar het centrum gegaan.Wanneer je daar ook komt het is er altijd druk.De hoofdstraat is een twee kanten volgebouwd met winkels en veel winkels.Je kan bijna van shoppingmall naar shoppingmall lopen.Voor de beeld vorming :er zijn hier geen Zeeman...wel Louis Vuiton ed.
Via het strand zijn we terug gelopen en vanaf 15.00 zijn we op het nummer 3 strand van Amerika gaan>Het jigt op het Hilton complex recht tgenover ons hotel.Op strand is de bevolking evenredig aan de rest van Waikiki. De helft bestaat uit Japanners. De helft van de Japanse vrouwen is volledig ingepakt op het starnd (vaak ook nog met capuchon op !)
Vanavond hebben we bij een simpele chinees gegeten naast ons hotel.Pp $ 17.In vergelijking met de rest van de dinerkosten redelijk goedkoop.
Morgen gaan we ontbijten bij Outrigger Reef aan het starnd.Hier heb je een buffet met ook heel veel vers fruit !!

• 27 Juli 2012 - 12:36

Floor:

Lieverds,
    Zo te lezen, vermaken jullie je prima daar in Waikiki en wordt er ook lekker gegeten, aan de foto's te zien. Trouwens in het Alamoana shopping ctre. heeft ook een heel uitgebreide foodcourt, waar je ook lekkere dingen kan krijgen. Gaan jullie nog een auto huren om het eiland rond te gaan?
    Ja, wat die Japanners betreft, daar hebben Ma en ik toendertijd nog enkele aanvaringen mee gehad. Rolstoel of niet, ze weigerden gewoon om je te laten passeren.
    Ik kijk uit naar jullie volgende verslag, hopelijk met foto's van Bryan aan het 'surfen'!